Wednesday 23 November 2011

Namamu HANYA Tinggal Kenangan




ASSAMUALAIKUM semua kepada para pembaca blog saya....terima kasih kerana meluangkan sedikit masa membaca ruangan ini.....cikgu MUS ....... :'( tiada lagi panggilan ini di SMKKING EDWARD .....tanggal 18 NOV 2011 sekali lagi sekolah dikejutkan dengan berita pemergian penolong kanan kokurikulum...ALLAHYARHAM AHMAD MUSTAPHA......linangan air mata guru2 serta pelajar yang begitu terkejut dengan pemergian ARWAH yang begitu tak diduga....arwah hadir seperti biasa disekolah melaksanakan tugas nya disekolah pada pagi jumaat itu sekitar jam 8.00-10.00 pagi berada di sekolah

ARWAH KElihatan ceria serta sempat bergurau senda dengan para pelajar pada pagi jumaat itu....malah arwah juga difahamkan turut mengambil gambar pelajar tingktan 3....sekitar jam 11 pagi..arwah dilaporkan pergi ke sekolah anaknya ....dan difahamkan arwah telah pitam di dalam kereta..sewaktu saye diberitahu guru2 mengenai kejadian bahwa arwah pitam.

.saya menyangka kan bahawa arwah hanya pengsan biasa kerana terlalu penat berkerja......sekitar jam 12 tengah hari telah dilaporkan ARWAH telah MENGHEMBUSKAN NAFAS TERAKHIR dan disahkan MENINGGAL DUNIA :'(......linangan air mata guru guru ......semua tidak dapat menahan sebak rasa nya mendengr berita yang tak disangka sangka....cikgu mus saya dan rakan2 sayang sanagt cikgu....nanti saya edit gambar cikgu mus ok....sorry ye cikgu mus saya tak sempat nak tunaikan permintaan cikgu untuk edit gambar cikgu.....saya dah edit dahh.... :) handsome gambar cikgu :)....kami semua pelajar2 sentiasa sedekah kan AL FATIHAH KAT CIKGU...kami sayang cikgu :'(((((((..cikguuuuuuu :'(

3 comments:

  1. takziah ke atas keluarga arwah cikgu mus. al-fatihah.

    ReplyDelete
  2. dia pn cgu sya jg time kat smdb..terkejut dgr berita pemergian dia..huhu..sakit apa ya??

    ReplyDelete
  3. takziah jugak tok keluarga cikgu tu :'( al fatihah .. razif , relax ye tabahkan hati jgn sedih-2

    ReplyDelete