Tuesday, 22 November 2011

MY gila gila BESTIE

HUHUHU salam semua..terima kasih yup baca blog saye ....heheheh nie nak cite tentang kawan2 saye yang gile2 ni.....3 orang ni besa la....sape yang x kenai...seorang nama SHAKIRIN NODERI...YG KEDUA salehan ASH..yang ketigak SHAFIK NORAZAM....hahah diowg ni semua hot2 tau tk..saye jelez sanagt hahha....al maklum la...diowg buat status 50 org like...200 org like...saya 3 org  like je..to pon kene paksa hahha...shakirin nie die ni pemalu orang nya..tapi pemalu pon die kuat makan..tapi berat badan tak naik ponn hahha untung la bole jadi model hahahahhh....

yg kedua salehan ash....die ni kadang2 suke berahsia...kadang2 suke tipo2 jugak..tapi salehan sempoi la jugak..salehan ni suke tolong saye jugak..time peksa saya bnyk tolong die..die just kene geleng2 kan kepala die ja...pastu pandnag2 belakang minx jawapan haha..pastu ade cg tanya kepada kamu pandang belakang die pon cakap saya pon x tau kenapa saya pandang belakang haha.,.....

yg ketiga nya shafik nor .....opss silap NORAZAM...ape salahnya nor kan cahaya..huhu shafiq ni kelas die kat sebelah kelas saya je....kadang2 dengr la jugak suara sapiq dr kelas die..dok terpekik menjerit2 menyanyi lagu salena gomez....hahahah kadang2 lagu dangdut.....adde yg suke semua bergelet bile sapiq nyanyi

itulah kisahhh semua tentang sahabt gile2 ni..heheh tanpa dowg saya x gelak..tnpa diowwg saya x jd nakal hahhaha thnx u guys sbb jd org yg terpenting dlaam hidup say e yee muahhh

4 comments:

  1. really nice story. best aq baca. nak tergelak siot!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahah....ths is special 4 u guys.....thnx 4 tht..hehehh love u guys too :)

    ReplyDelete
  3. solehan die memang bek dari dulu lagi :) hehe

    ReplyDelete