Saturday 26 November 2011

MY nakai BROTHER




ASSALAMUALAIKUM....terima kasih kerana mencuri masa anda untuk membaca blog saya yang SEKADAR DIPINGGIRAN NI.......okiesss now saya nak tulis pasai abang saya yang bernama MOHAMAD RAHIM BIN MOHD RAMLI yang berumo 18 tahun....huhu die lahir 16 jnuari...di taiping..tengok style cm org KL..tapi x mampo la...die dilahirkan di tepeng perak ja.

okk i call rahim je...mana panggil abg2 niehhh..heheh yelaa baru rockkk hahaha....RAHIM nie die berbakat sikit die lah yang banyak bantu group drama kitowg..nak tengok tak hasilnya macam mana????jap naaaa

huhuhuhu MCM mana hebat tak group drama kitowg..without my bro help...i think semua ni x jadi laaa....thnkss yeahhh...okkkk rahim ni kadang2 garang + kadang2 baik..suke bawak saye jalan2...tenkiu sesangat even kene share duit minyak hahahhahaha.......

now rahim keja kat ipoh cuti nie..so saya duk umah sorg jelaa ...layan facebook ni...n just kuar dengan kawan2 jela....ok laa takat ni jela nohhhh..ok tnks ye rahim..without rahim idop saya pon x sempurna tau takk.....saya ALONE je xde rahim..so thnk rahim kim morley kerana menjadi orang yang terpenting n mnjadkan hidup saya happy ..muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment